SIS Training is salestraining met het accent op intermenselijk contact. We optimaliseren het verkoopproces van uw organisatie door de commerciële medewerkers te trainen.
Het werkterrein omvat alle medewerkers met klantcontact binnen commerciële organisaties en ons bestaansrecht ligt in het leveren van toegevoegde waarde binnen training- en coachingstrajecten aangaande klantgericht communiceren, met als doel meer omzet en/of marge.
Onze overtuiging is dat indien een medewerker of manager in het dagelijks handelen oprecht klant- en medewerkergericht is, dit leidt naar persoonlijk vertrouwen alsmede loyaliteit en uiteindelijk naar significant meer werkplezier. Dit zorgt voor een grotere inzet en daardoor meer omzet.
De normen en waarden zijn: geen trucs en spelgedrag toepassen, maar echt en onszelf zijn in de persoonlijke benadering.
We willen met behulp van commerciële trainingen, nasessie-trajecten en persoonlijke coaching dit denken en handelen bij de deelnemers bewerkstelligen en een procesoptimalisatie binnen uw bedrijf realiseren.